Tellimise tingimused

  1. Müügitingimuste kehtivus
  • Müügitingimused kehtivad plantriss.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Plantriss OÜ (edaspidi plantriss.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad plantriss.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  • Plantriss.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse plantriss.ee veebilehel.
  1. Hinnad
  • Kõik hinnad plantriss.ee veebipoes sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Ostudel lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile.
  • Hinnad kehtivad alates tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (seitsme päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest).
  • Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja plantriss.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  1. Makseviiside kirjeldus ja valuuta
  • E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse.
  • Arveldamise valuuta on euro.
  1. Tellimuse vormistamine
  • Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  • Kui teil on olemas kupong koodiga allahindluse saamiseks, sisestage see vastavasse lahtrisse ning seejärel vajutage ostukorvis lingile „Vormista ost“.
  • Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad. Paremal kuvatakse teile tellimuse ülevaade kõigi toodete nimetuste, koguste ning hindadega, mis sisaldab juba ka transpordikulusid. Kui olete veendunud, et korvi sisu vastab soovitule, vajutage lingile „Kinnitan ostu“. Seepeale kuvatakse teile ekraanile tellimuse number ja kinnitus tellimuse esitamise õnnestumise kohta.
  1. Müügilepingu tingimused
  • Müügileping jõustub hetkest, kui tellimus on veebipoes plantriss.ee toimunud.
  1. Kohaletoimetamine
  • Peale müügilepingu jõustumist, komplekteerib plantriss.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
  • Plantriss.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Toote hind ei sisalda tarnekulusid.
  • Tarnet teostab Intella SmartPOST.
  • Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla tellimuse vormistamisel hoolikas kohaletoimetamise andmeid sisestades.
  • Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele, kus tooted (kuid mitte tootepakendid) on saanud kahjustusi, saavad kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
  • Plantriss.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida plantriss.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
  1. Tagastamisõigus
  • Pärast tellimuse kättetoimetamist on tarbijal õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
  • Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.
  • Müügilepingust taganemisel hüvitatakse kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.
  • Kauba tagastamisega seotud kulu kannab klient (kuni 10€ ulatuses). Plantriss.ee kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul, kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@plantriss.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
  • Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse kliendile pärast tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
  1. Vastutus
  • Plantriss.ee vastutab teie ees ja teie vastutate plantriss.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  1. Vääramatu jõud
  • Plantriss.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida plantriss.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
  1. Pretensioonide esitamise kord
  • Plantriss.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
  • Plantriss.ee ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist plantriss.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab plantriss.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
  • Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@plantriss.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  • Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
  • Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.